Thursday, February 3, 2011

esaimen dtg lg~

skunk da stat musim esaimen dah
walopun baru 2 esaimen aku dpt
pi tahap kemalasan aku da lebih dari koala da tau!
apa nk jadi nie cik faten oiii!

korang da buat esaimen?
aku cadangkan korang buat la..
jgn ikut cm aku nie..
bkn apa,bile korang da siapkan esaimen korang,
bleh siapkan esaimen aku plak!
hahahha..
meh2..aku bg dgn bangganye!

lepas cuti nie,lg belambak la esaimen...
tu la namanye setudeng kan???!!!
kalu xder esaimen,bkn setudeng la namanye..
xpe2..
talke it slow & easy..
pi jgn la slow sgt..
kang xsiap esaimen tu kang...

lepas bce benda2 alah kat blog aku nie,
pi la sambung buat esaimen tu ek..
masa itu emas!
(aku duk tulis blog xpe plak ek!)
kui3...
papepun.
caucincau la...
lalalalalalalalalalala~

p/s nie aku tuju lagu khas tuk korang yg tensen tu...
jgn tensen2 da k..
layan je bior korang xske pun!
haha...




song by,
SNSD
~HOOT~

No comments:

Post a Comment