Monday, February 14, 2011

BUSY busy & bUsY!!!!

busynye skunk nie..
da seminggu lebey da xder rest lgsung nie...
penat xpyh ckp la..
da kendur da suma urat saraf aku nie ha..
kuang3!

weekday byk keje,weekend lg la byk!
OMG ( Oh Meletihkan Giler!)
tapi kan,walopun byk keje,
aku ase cam eppy lak..
bru terasa idup nie terisi..
an an an..=)

nasib bek lawatan ilmiah da lepas,
so tunggu nk settlekn karnival sukan tuk rabu nie..
lusa la tu!
hopefully suma berjalan lancar n
da most important thing, X UJAN!!!!!!
ari nie ujan je..
abesla kalu ari karnival tu ujan..
mana nk buat sukan2 nie..
budak2 tu pun suma lari la nanti...
tolonglah Ya Allah,
jgnla ujan ari tu nanti...
amin~

abes je karnival,esoknye tu lawatan lagi..
pi yg nie lawatan ke pusat spastik kat PJ lak...
hurm..
mesti tersentuh ati aku nanti tgk
dak2 kelainan upaya nie...
sedey...
aku xleh tgk oku (org kelainan upaya) nie...
ase cam kesian sgt2...waaaa...;(
khamis dpn pun g lawatan lagi kat putrajaya...
still program pendidikan khas punya...
memg bg kesedaran la kat aku sbg cekgu nie....

da hal tu,
nk kena plan pulak tuk lawatan for BIG!
mana nk pegi nie kengkawan?
ada cdgn?
nk pilih tmpt satu hal pulak..
mana nk pergi pun xtau...
g sepang la..
nk x?
hehehehe...
ok gak tu an..
ke ada cdgn len?
bg la kat aku...
really need it...
(^_^)

papepun,
thanx coz korang sudi follow blog aku yg xseberapa nie..
hehe...
teruskan memfollowkan diri yea..
haha..

nie ada sekeping dua tiga pix aku kat 
lawatan ilmiah @ Malaysian Association for the Blind (MAB)...







No comments:

Post a Comment